26 maaliskuuta 2016

MAMBA 19

Heissan ♥ Arvatkaa mitä, mulla tulee tänään 19 vuotta täyteen. Jotenkin ihan hullua oikeesti. Paljon on tullut koettua näitten vuosien aikana ja toivon mukaan lisää kokemuksia on luvassa vielä kymmeniä vuosia. On käyty alakoulu, yläkoulu ja kohta ammattikouluki. Viimenen valinnainen koulussa menossa ja sitte oon oikeesti valmis lähihoitaja. Tuntuu, että oon taas elämässä jonkinlaisessa risteyksessä, pitäs vähä niinku tietää mitä elämältään haluaa. Jollainlailla aika pelottavaaki, että kohta mulla on oikeesti ammatti ja mun ei oo enää pakko opiskella, jos en halua. Tämän hetkinen suunnitelma kuitenki on se, että pidän välivuoden, yritän päästä töihin päiväkotiin tai koulunkäynninohjaajaks. Ens keväänä sitten katon uudestaan mihin haluan oikeen hakea vai mitä teen. Jään myös kotiin asumaan vielä ainakin vuodeks, sillä saan kesällä uuden pikkusisaruksen ja sen takiakin haluan vielä olla kotona. Jännittäviä aikoja siis edessä, täytyy sanoa.



Näin 19-vuotiaana oon siis valmistuva nuori nainen, jolle elämässä tärkeintä on perhe ja ystävät, joitten kans haluan viettää paljon aikaa. Mun arki koostuu koulunkäynnistä ja töistä/harjoitteluista, liikunnasta, ystävien kanssa olemisesta, lastenhoidosta ja stressistä aika ajoin. Mun sydäntä lähellä on siis perhe ja ystävät, lapset, pukeutumiseen panostaminen (paitsi kotona), positiivisuus, aurinko ja lenkkeily näin kevään tullen.  Mun elämä on tällä hetkellä hyvässä tasapainossa. Haaveilen hyvän työn löytämisestä ens vuodeksi, poikaystävän löytämisestä, ulkomaille pääsystä ja hyvien kokemusten saamisesta.




Tämä mun bloggaaminen on ollu nyt pidemmän aikaa puolella teholla tehtyä ja postauksia on tullut silloin tällöin epäsäännöllisesti. Blogi on tuntunut ehkä enemmän taakalta kuin siltä, että se antais jotain. Siksi mun onkin aika siirtyä blogimaailmasta sivuun ja jättää bloggaaminen. Bloggaaminen on antanut mulle paljon; kokemuksia, sisältöä elämään, itsevarmuutta, kavereitakin. Mutta nyt tuntuu siltä, ettei tää on enää mua varten. Tämän blogin tarina on siis hyvä päättää tähän mun synttäripäivään.




Siispä mä kiitän kauniisti kaikkia teitä lukijoita ja toivotan teille hyvää jatkoa ♥ Jos jotain teistä jää harmittamaan blogin loppuminen ja haluaisitte kuitenkin nähdä vielä mun kuulumisia, niin mut löytää instagramista nimimerkillä mmambau ja snäpistä nimellä mambau.

Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin, HEIHEI. ♥

6 kommenttia:

  1. Voi harmi, mut ymmärrän kyllä nii hyvin sun päätöksen! Aika hiljasta menoo on munki blogissa ollu tän kevään, koulustressi kun painaa ja kaikki muukin niin ei oikein jaksa panostaa blogiin. mut onneks meiän tarina jatkuu vaikka ei enää blogista pääsiskään sun kuulumisia lukemaan! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva ku ymmärrät! Joo mullaki on ollu niin hiljasta blogis että en nähny enää mitää järkee jatkaa ku sitä oli jatkunu jo niin kauan. Mutta niinpä, onneks me voidaan pitää yhteyttä muutenki ja nähä livenäki <3

      Poista
  2. Sulla oli kiva blogi!:) Hyvää jatkoa sulle!

    VastaaPoista
  3. voi mamba jotenki nii haikeeta vaikka nähäänki nii paljo että lopetat bloggaamiseen! mut ei sitä kyl oo järkee blogaga jos siitä ei saa enää migää irti yms. no onneks nähää livenä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kohta sä et enää muistakkaa et mulla on blogi ollu ;) no ei vaan on se itestäki vähä haikeeta.. mutta onneks me nähää nii paljon <3

      Poista

Miltäs maistui? Kiitos kommentistasi. ♥