03 maaliskuuta 2016

LOMALLA

Heippa ♥ Täällä ollaan melkeen kuukauden jälkeen. En oon ns. tahallaan taukoo pitäny, mutta ei oo vaan ollu motivaatiota ja aikaa, joten en oo väkisin mitää ruvennu väsäämään. Mutta joo, mä vietän hiihtoloman suunnilleen puoltaväliä ja oon kyllä niin nauttinu. Oon käyny hiihtämässä, luistelemassa, uimassa, tehny kyykkyhaastetta, syöny terveellisesti, mutta myös karkkia, nukkunu, nähny gössiä ja marskia ja viettäny aikaa kotona. Nyt lomalla on kyllä ollut aivan huikeet kelit, aurinko paistanu ihan urakalla, ah. Kaksoset oli meillä yötä eilisestä tähän päivään ja niitten kans ollaan leikitty ja tehty ihan perusrutiineja. Yleisesti ottaen viime aikoina on menny hyvin ja harjotteluki vetelee viimesiää, sillä tän loman jälkeen on enää puoltoista viikkoa jäljellä. Sitte ois vielä viimeset jutut koulussa ja viimenen harjottelu. Mutta juu eipä mitää erikoista mulle. Mitäs teille kuuluu?










Me suunnataan huomenna Jennan ja Lauran kanssa viikonlopuks Tampereelle, varmasti siisti reissu tulossa. ♥

4 kommenttia:

  1. Ompas sulla ihanan rennon kuulonen loma, vaikka ehditkin tehä kaikenlaista!:)
    Mulla viikonloppu meni Maijun kämpillä ystävien seurassa ja tänää soi 5.45 herätys -sillee kivasti ekan lomapäivän kunniaks xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oli kyllä kokonaisuudessaan huippukiva loma <3
      joo kämppäillat on tosi jees ja tääläki niin tuttuja! ohhoh olipa sulla aikanen herätys ekaan lomapäivään :o

      Poista
  2. wää missä vaihees kaksosista on kasvanut noin tomeran näköisiä lapsosia? :3 miks kaikki pienet kasvaa nii nopee nyyh :( ja tajusin että ehkä ne on kasvanut olevinaan nopeesti koska täyttäåhå omaki kummityttö jo kolme hops

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no välillä ihmettelen sitä itekki :o pienet kasvaa vaan niin supervauhtia ettei peräs pysy vaikka haluais xd joo noiki täyttää vajaa kuukauden päästä kolme!

      Poista

Miltäs maistui? Kiitos kommentistasi. ♥