02 marraskuuta 2015

SUOSIKKEJA VIIME KUUKAUSILTA

Heibodei tyypit ♥ En muista millon oisin viimeks tehny suosikit -postauksen, joten sellasta tulis. Jätin tästä nyt tahallaan kahet uudet kengät pois, vaikka tykkään niistä tosi paljo, koska haluan tehä niistä ihan oman postauksen.

Ensimmäisenä esittelyssä kampaussuosikki. Puolinutturaa on mun päässä näkynyt viime aikoina aika paljon, koska se on rento ja vähän erilainen. En tykkää pitää hiuksia auki kokonaan, koska se on silmissä ja eessä muutenki sitte koko ajan, mutta tää kampaus pelastaa. Sorry muuten toi suhteellisen raihnanen puhelinkuva.


Viime aikoina oikeestaan ainoita kirjoja, joita oon lukenu on ollu noi Nora Robertsin kirjat aikuisten puolelta. Nämä on mun mielestä tosi mielenkiintosia, sillä niissä on aina joku pieni selvitettävä juttu ja sen lisäksi rakkaustarina. Tuo Sydänyö on mun lukemista viimesin ja oli kyllä hyvä!


Hiusjuttuihin palatakseni, nuo "kangaspäällysteiset" ponnarit olleet kovassa käytössä myös. Ne antaa vähä uutta ilmettä kampaukseen, jolloin se ei oo niin tylsä. Mulla on vaan nuo kaks, mutta ois kyllä kiva ostaa lisääkin.


Viime ajan lempparipaita on aivan ehottomasti tuo BikBokin harmaa poolokauluksinen paita. Siis niin rento pitää, samalla kivannäkönen ja vielä poolokauluksinen. Poolokaulukset on tänä syksynä ollut mun kaapissa se number one juttu ja sen takia poolopaitoja löytyy useampia. Vaihdoin ton paidan kuvausta varten päälle ja hups vaan, se jäiki päälle...


Sitten erittäin hankala kuvattava, mutta niin magee koru. Ostin tuon korun Kuopion Bikbokista vajaalla kolmella eurolla ja oli muuten hyvä löytö, oikee hinta ois nimittäin ollu parikymppiä. Koru on kivan erilainen verrattuna mun muihin koruihin ja sopii hyvin esimerkiksi koko mustaan asuun piristykseksi.


Ja perinteisen sanonnan mukasesti, viimeisenä muttei vähäisimpänä vadelman tuoksuinen suihkusaippua. Siis toi tuoksu on niin ihana, oikeesti aidon vadelman tuoksunen. Se tuoksu ehkä vähän muuttuu iholla, mutta se on silti taivaallinen. Plussaa myös purkin koosta, kestää yksi tosi kauan. Suosittelen kokeilemaan, jos tykkäätte vadelman hajusta!


Mä toivotan teille oikeen mukavaa alkuviikkoa!

6 kommenttia:

  1. hei kiitos kirjavinkistä!;D vielä pitäis saada tänneki kirjastoon hankittuu kortti ni vois lainatakki jotain xd hah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ole hyvä vaan ;D juu sanoppa mulle jos saat haettuu ni voin tulla näyttää mistä noita kirjoja löytyy ;)

      Poista
  2. Ihanan piristävä postaus! ite ostin kans tollasen harmaan paidan tampereelta ja oon tykänny siitä sairaasti :) -jenni

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mukava piristää! Eikö ookki kyllä aivan sairaan ihana :)

      Poista
  3. Noi kaikki on kyllä niin sun tyylisiä!❤️
    Mistä oot löytäny noita pompuloita? Oon yrittäny ettii mut ei oo tulku vastaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha okei <3 mut nii tota noi pompulat on ihan perus H&M:stä, että meeppä sieltä tsekkaamaan.

      Poista

Miltäs maistui? Kiitos kommentistasi. ♥