19 syyskuuta 2015

VENÄLÄISDIIVA

Heipsun ihanat ♥ Nyt on puolet reissupostauksista julkastu ja puolet julkasematta, joten otetaans tähän väliin ihan tavallista postausta, ettette ihan kyllästymään pääse. Haluatteko kuulla mitä oon nyt viime aikoina puuhaillu? Haluatte tai ette, niin kerron silti ;D

• Tehny työssäoppimista alakoulussa kuutos- ja ykkösluokilla kaks viikkoa. Oon kyllä tykänny tosi paljo olla. Työ on ollu monipuolista ja siihen on kuulunut oppilaiden auttamisen lisäksi myös kaikenlaisia valmistelutehtäviä. Vielä tai no enää kolme viikkoa jäljellä. 
• Stressannu portfolioiden tekemistä.
• Ollu tutustumassa nuopparin toimintaan työssäoppimisen puitteissa.
• Viettäny aikaa jonku verran raikkattein ystävien kanssa. ♥
• Saanu viime viikonloppuna kaks pikkusta murua yökylään.
• Ollu flunssassa ja sen takia väsyny ja siks nukkunu joka päivä päikkärit.
• Käyny kirjastossa ja kaupungilla ja ostanu muutaman vaatteen.
• Huomannu taas kerran, että en oo ollenkaa syksyihminen. Kylmyys, sade ja pimeyskin osaltaan saa olon niin nuutuneeksi, väsyneeksi ja masentuneeksi. Oikeesti mulle joka syksy iskee jonkulainen syysmasennus ja ei tee mieli tehä mitää muuta ku maata sängyssä monta tuntia ja sitte ehkä illalla tehä jotai... Yritän olla positiivisin mielin, mutta se ei vaan aina auta.

Ostin muuten kaupungilla käydessäni tuon kuvissa esiintyvän takin. Jumppu sanoo, että näytän se päällä joltain venäläisdiivalta :D Mä tykkään tosta todella paljon ja oon kauan havitellu tollasta. Kerranki tein oikeen mahti löydön, ku pongasin sen kympillä H&M:ltä. Paitaki muuten on uus ja samasta paikasta.









6 kommenttia:

  1. Haha voi venäläisdiiva xd

    Mun silmään toi asu näyttää ainaki kivalta :)
    Tsemppiä syksyyn, pian se on ohii :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah xd
      Kiva kuulla, itekki dikkailin aikalailla :) kiitos, sitä tarvin :D

      Poista
  2. haahha venäläisdiiva xd iha sun näköne takki, sopii ku nenä päähä :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! Mä oon aina halunnu käydä kuvaamassa jossain tuon tyylisessä paikassa, niin kaunista! Ja kuulostaa tutulta tuo syysmasennus, mulle iskeee kans semmonen joka syksy, silti nautin niin paljon keltasista lehdistä ja vähän sateisestakin ilmasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Maiju! Voi, toi paikka löytyy ehkä sadan metrin päästä meijän pihalta :) oi eii onko sulla sama :/ tsemppiä sullekki paljon! Nauti kumminki niistä lehdistä ja sateestaki :)

      Poista

Miltäs maistui? Kiitos kommentistasi. ♥