22 tammikuuta 2016

PARHAIMMAT PUHELIMESTA 5

Heiii ♥ Hopshops nyt on kyllä viime puhelinpostauksesta aivan liikaa aikaa, oon nimittäin tehny sellasen viimeks reilusti ennen joulukuuta... Eli kuvia ois paljon joulukuulta asti, joten päätin nyt karsia kumminki jonku verran. Ketään ei varmaan enää kiinnosta katella jouluisia kuvia, joten annetaan ne nyt pysyä sielä mun puhelimen kansiossa ja hypätään suoraa joulukuun loppupuolelle ja siitä tähän hetkeen.


Tollaseen näkyyn oli kyllä kerran mukava herätä ja mikä parasta, toi ei ollu ainut kerta, vaan niitä on nyt ollu useampi. // But first let me take a selfie. // Lenkkimaisemia. Kelit on kyllä seilannu taas tosi kylmästä siihen alle kymmeneen asteeseen. Ne alle kymmenen asteen pakkaset on enemmän mun mieleen. // Kaikkien suosikki Teemu Selänne. Paita kattoon.


Vielä muutama kuva uuveenvietosta. Ite tehtyä hampparia, raketteja, rakkaita ystäviä, aamupalaa..


Se oli siinä. MM-KULTA ♥ Mä oon varmaan melkeen ainut, joka on edelleen tosta ihan fiiliksistä ja fiilistelee tota ja noita jätkiä edelleen joka päivä tavalla tai toisella :D // Näitten parin viikon aikana on pidetty musiikkituokioo, liikuntatuokioo ja tehty leikki-, loru- ja musiikkikortteja. No, ollaan me leikittykki. // Paluu kesään 2014. // Vähän evästä.


Vähä ruokaa koulussa, oli hyvää. // Taivas oli eilen aivan upee! // Ruotsiaki on pitäny päntätä suulliseen kokeeseen, sanikseen ja kirjalliseen kokeeseen. // Tällä kuvalla mä toivotin hyvää viikonloppua snäpissä. :)

Ihanaa viikonloppua ihanat lukijat ♥

3 kommenttia:

  1. Hei vitsi, nyt tuli into tehä itekki piitkästä aikaa tällänen! Että kiitos inspiraatiosta;) Vois reissun ajalle ajastaa sit tämmösen.
    Näihin ei vaa ikinä kyllästy.♥ Ja viime päivien kelit on kyllä ollu niin täydellisiä kun aurinko on ilmestyny melkei joka päivä, mutta tämän aamun -35 alko jo olla ylärajoilla et selviiko hengissä. xd Nyt kyllä lauhtunu paljon mutta silti.
    Ps. Toi smoothie on niin hyvää - testasin kerran!

    VastaaPoista
  2. heiii mä fiilistelen sun KAA niitä jäbiä ne on ihania!!! kivoja muistoja nääki kuvat, vaikka yleensä tykkään hyvälaatuisista järkkärikuvista, silti oon ihastunu vähä aika sitten myös puhelin kuviin kun näis on se fiilis aina nii hetkes ja saa otettua enemmän kuvia just tietyistä hetkistä :3

    VastaaPoista

Miltäs maistui? Kiitos kommentistasi. ♥