03 lokakuuta 2015

IHAN TAVALLISIA KUULUMISIA

Moi ♥ Todella pitkästä aikaa ihan tavallisia kuulumisia. Mun blogissa nähään muutenki tosi harvoin höpöttelypostauksia randomeilla kuvilla, mutta sellasta on luvassa. Ja pienenä inffona tässä aluksi, että ostospostaus menee luultavasti ens viikon loppuun, koska vietiin meijän tyttöjen oma kone huoltoon, koska se ei oo koko aikana toiminu kunnolla ja nyt sillä ei enää päässy nettiinkää. En vaan nimittäin viiti tukkia sitä videota tälle yhteiselle koneelle, joka on muutenki täynnä.

Mulle kuuluu kohtalaisen hyvää. Viimenen työssäoppimisviikko läheisellä ala-astella starttaa maanantaina ja on kyllä nyt jo vähän haikee fiilis. En haluais vielä lähtee sieltä, koska sielä on ollu niin kivaa! Oon saanu kyllä erittäin hyvää palautetta myös koulun opettajilta ja itekki oon ollu tyytyväinen tekemiseeni. Vapaa-ajan elämässä on aika samaa kaavaa joka viikko, mutta tykkään siitä. Negatiivista juttua tässä vaiheessa on tämä vuodenaika, joka ei sovi mulle yhtään, mutta onneks jouluunkaa ei enää oo mikään megapitkä aika ja se pelastaaki mut tältä ankeelta ajalta. Oon nyt ollu aika paljon menossa viikonloppusin eri paikoissa, mutta se on vaan kivaa. Syyslomaksiki on koko viikoksi tekemistä keksittynä eli ei ainakaa tylsää tuu.

Tämän ja eilisen oon viettäny kotona hengaillen ja huomisenki aattelin. Okei, kävin mä viemässä vähän yli puolen tunnin ajomatkan päähän sen tietokoneen huoltoon ja kaupassaki kävin ostamassa ruokatarvikkeita. Tehtiin tosi hyvää kasvissosekeittoa ihan summassa ja jälkkäriks herkuteltiin banaanisuklaajätskiä. Selattiin me tuossa muutama valokuva-albumiki ja muisteltiin lapsuutta.







Nyt kuuntelen lauluja ja aattelin väsätä kouluun tehtävää portfolioo. Hyvää lauantaita kamut ♥

2 kommenttia:

  1. Ihana lukee perus kuulumisia ja höpötystä. :)
    Oispa kiva nähä sit ku tuutte tänne.♥

    VastaaPoista

Miltäs maistui? Kiitos kommentistasi. ♥