03 heinäkuuta 2015

RANDOM FACTS

Moi ♥ Ihan ekana mun on pakko hehkuttaa tota säätä! Ainaki kakskytviis lämmintä ja pieni tuuleenvire sekä pilvetön taivas. Voisko olla yhtään ton täydellisempi sää? Ei. Mä kuitenki nyt istun sisällä koneella kirjottamas tätä postausta ja oottelen ruokaa uunista. Kyllä mä tuola pihalla jo tunnin köllöttelin ottamas aurinkoa. Mutta siis asiaan. Mä en oo ainakaa tänne uuteen blogiin koskaan tehny tällästä postausta, jossa kerron jotai ihan randomeja juttuja musta, joten nytpä saatte sellasta.


- Mä en ala helposti nauramaan tilanteissa, joissa ei saa nauraa vaikka mua naurattais ihan sikana. Musta toi on kyllä aika hyvä, koska ihan hyvin vois alkaa vaikka työssäoppimisessa naurattaa ku joku mummo sanoo jotai.

- Mun ehkä suurin pahe on Pringlesin vihreet sipsit. Siis oikeesti parhaimpia ikinä. Jos niitä sais ilmaseks ja ne ois terveellisiä niin söisin monta purkkia viikossa, haha.


 - Mua on joskus seiska-kasiluokalla tutkittu, koska olin sillon niin lyhyt ja kehittymätön. Jännä huomata, ku sillon olin aina lähes kaikkia lyhyempi ja nykyään oon kuitenki aika monia pitempi tai suunnilleen saman pitunen. Oon nyt siis varmaan jotai 167-168cm.

- Mulla oli yläasteella jossain vaiheessa lyhyet etuhiukset. Ne on muuten kivat, mutta se alko sitte sojottelemaan joka suuntaan enkä saanu niitä kuriin, joten kasvatin ne pois.

- Mulla on luomia muutamassa erikoisemmassa paikassa. Erikoisin on ehkä jalanpohja ja söpöin paikka taitaa olla etusormen taitekohdan sivussa.


- Mä oon aika epämusikaalinen soitinten osalta. Oon käyny pienenä kaks vuotta soittotunneilla ja en oikeesti oppinu mitään. Mun siskot osaa soittaa edes jotain pianolla, vaikka on käyny vähemmän soittotunneilla... Halusin joskus soittaa huilua, mutta en vielä sillon ainakaan saanut ja se sitte vähä jäi. Laulaminen onneks onnistuu ja siitä tykkään.

- Mulle on tehty pari pientä leikkausta. Kitarisat on leikattu joskus tyyliin vuoden ikäsenä ja noin kolm vuotta sitten multa poistettiin selästä isohko luomi varmuuden vuoksi ja koska se kutisi välillä. Alempana kuvassa näkyy siitä jäänyt arpi.


- Mulle on tehty oikomishoitoa varmaan viis vuotta yhteensä. Multa piti saada etuhampaista väli pienemmäksi ja niitä taaksepäin, koska ne oli sellaset jänishampaat, heh. Ne on tullu sittemmin vähän takasin eteenpäin, mutta onneks oon sinut sen asian kanssa nykyään.

- Oon aina aatellu itteni todella eläinrakkaaksi, mutta oon nyt tajunnu, että en ees oo hirveen eläinrakas. Tykkään kyllä esimerkiksi koirista ja hevosista, mutta ne ei oo mulle mitenkään henki ja elämä.

- Mulla on aika rumat ja tosi epäkäytännölliset varpaat. Ne on kaikki tavallaan samassa rivissä, joten kenkiä, jotka ei pikkuvarpaasta paina on tosi vaikee löytää. Aina joutuu ottamaan koon tai pari isommat kengät ettei purista...


- Mä oon aika kaikkiruokanen. On vaan harvoja ruokia/ruokaaineita, joista en tykkää. Sellasia on esim. ananas ja kalapihvit.

- Mulla oli vauvasta noin kolmevuotiaaksi asti aina rusetti päässä ja annoin sen olla tosi hyvin.

- Mulla on ollu tosi tummat hiukset ihan syntymästä asti, eikä ne oo missään vaiheessa vaalentunut ollenkaan.

Tässäpä nyt muutamia faktoja musta. Kertokaapa tuliko mitään uutta vai onko kaikki ennestään tuttuja!

8 kommenttia:

  1. Kiva postaus! Ja aika paljon uusia juttuja mulle:D

    VastaaPoista
  2. Huippu postaus tää!! :) Ja muutamia uusia juttuja tuli xd

    VastaaPoista
  3. Haha jotenki ihana postaus! En tiiä miks mut mun mielestä noi on just söpöjä faktoja susta. Ja aika monta tuli kyllä uutena *apinasilmäemoji*

    VastaaPoista
  4. kommentoin tällee tyylikkäästi sata vuotta jäljess mut kuitenki. tunnen sit sut aika hyvin kun oli ehkä pari asiaa jota en tiennyt xd mut nää on aina kivoja postauksia!:')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah ei se mitää :) jes säki löysit pari juttuu mitä et tienny vaikka mut hyvin tunnetki xd kiitos ja tätä oliki kiva tehä!

      Poista

Miltäs maistui? Kiitos kommentistasi. ♥