09 kesäkuuta 2015

VIHREÄÄ

Moi ♥ Lupailin viime viikolla laittaa tänne blogin puolelle kuvia, jotka on otettu päivänä joilloin olin erittäin onnellinen. Käytiin siis yhellä tosi kauniilla vähä niinku puistoalueella, jossa oli esimerkiksi lukkosilta, joki ja muutenki ihanat maisemat. Mä nyt aattelin jättää tän postauksen ilman sen kummempia löpinöitä ja läntätä ne kuvat tähän perään.










Tähän loppuun vielä sellanen pieni kysymys. Kävin tänään shoppailemassa ja ostin kohtuu suuren kasan vaatteita ja muitaki juttuja. Kiinnostaisko teitä nähdä ne vai onko ihan tylsää? 

8 kommenttia:

  1. Ihanaihana paikka ja kuvat❤️
    Laita ainaki wappii kuvii niistä, käy kyllä täälläki puolella!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ no kyllä mä varmaan sen postauksen teen, kun ainaki kaksi haluaa :D

      Poista
  2. Ihania kuvia! Ja ostospostaus ois tosi kiva :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia oot ottanu!<3 Oispa toisaalta kiva joskus itekki tollanen sydänlukko kiinnittää kaiteeseen mutta toisaalta taas nii:D Mutta tee se ostopostaus!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti hirveesti ♥ jep niinpä :D joo mä teen :)

      Poista
  4. Kivoja kuvia!
    Mua ainaki kiinnostais nähä ostospostaus joten ei muuta kuin tulemaan vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saara! Joo, kyllä teen sen, koska näin moni haluaa :-)

      Poista

Miltäs maistui? Kiitos kommentistasi. ♥