04 toukokuuta 2015

TERVETULOTOIVOTUS JA KUKA MÄ OON

Heipähei kaikki ja tervetuloa Mamban uuteen blogiin! ♥ Suurin osa teistä tietääkin, sen että mulla on ennestään ollut monta vuotta My life in its simplecity -blogi (klik) ja nyt oon päättänyt siirtyä kokonaan uuteen osotteeseen ja blogin nimeen. Ja tässä sitä nyt ollaan. 



Blogin nimi tulee siitä, että elämässähän on hyviä ja huonoja päiviä ja ajanjaksoja, kuten makeissekotuksessa on kirpeitä ja makeita karkkeja. Haluan tästä blogista aidon ja rehellisen kuitenkin pitäen tietyt rajat yksityiseen elämään. Blogissa jaetaan asukuvia, eletään arjessa mukana, joskus pohditaan jotain syvemmin, kurkataan mun ostoksiin, katotaan mitä on puhelimen kätköihin kertynyt, fiilistellään, kerrotaan kuulumisia ja kaikkea vaan mitä toivotaan ja mitä mieleen juolahtaakaan. Sisältö tulee siis pysymään aikalailla samanalaisena kuin ennekin. Tällä kertaa aion olla stressaamatta postaustahdista kuitenki yrittäen pitää se mahdollisimman tasaisena ja aktiivisena. 

Mutta nyt ois aika vielä vähän esitellä itseäni, koska en oo sitä tehnyt piiitkään aikaan ja varmaan tännekin sattuu eksymään yksi jos toinenkin uusi lukija.



Eli mä oon Mamba lempinimeltäni ja bloginimeltäni. Oon 18-vuotias nuori nainen ja opiskelen lähihoitajaksi. Ens vuonna alkaa viimeinen vuosi  ja suuntaudunkin lasten ja nuorten hoitoon ja kasvatukseen. Odotan kyllä innolla tulevaa vuotta ja valmistumista. En vielä tiedä mitä teen valmistumisen jälkeen. Meenkö töihin vai jatkanko opiskelua? Mua kiinnostais jatkaa opiskelua kätilöksi, terkkariksi tai sosionomiksi, mutta pitää nyt kattoa mitä aika tuo tullessaan. 
Meidän perheeseen kuuluu mun lisäksi äiti, iskä ja kaksi siskoa ja neljä veljeä. Ja lemmikkeinä Nuppu-kani ja Roksu-heppa. Asun siis vielä kotona, enkä omassa kämpässä.
Luoteeltani oon rauhallinen, ystävällinen, luotettava, rehellinen, toiset huomioonottava, positiivinen ja tuun kaikenlaisten ihmiseten kanssa toimeen. Välillä oon tosi epävarma ja rohkeutta puuttuu asioihin välillä häiritsevästikin. 
Harrastuksiin kuuluu tämä bloggaaminen ja siihen liittyvä kuvaaminen, salilla käyminen epäsäännöllisen säännöllisesti, silloin tällöin ratsastaminen, lukeminen ja ystävien kanssa ajaviettäminen (paljon). Rakastan suklaata ja sipsiä, ystäviä, kesää, urheilun seuraamista, illanviettoja kera parhaan seuran, blogeja, perhettä ja kaikkee ihanaa. Vihaan talvea, itsekkyyttä, tappelua, melua ja kiusaamista. Pelkään hiiriä, tippumista, juoppoja ja että läheisille sattuu jotain.
Mulla on muutamia hyviä ystäviä joiden kanssa tehdään reissuja ja hengaillaan paljon. En tiiä mitä tekisin ilman näitä ihania ihmisiä ♥ 
Oon tosi tyytyväinen elämääni ja onnellinen. 

Oiskohan siinä nyt oleellisimmat. Opitte onneks mua ajanmyötä tuntemaan paremmin ja kysyä saa jos jotain tulee mieleen. 

Hyvää alkuviikkoa kaikille!

16 kommenttia:

  1. tätä mä oon oottanu. jeeei ♥ liityin lukiaks :3

    VastaaPoista
  2. Jee kivaa kun oot taas takasin! Ja nii kiva tää blogi jotenki ja toi nimi on huippu ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee on kyllä kiva taas blogata! Oi kiitti linkki ❤️

      Poista
  3. Aawws ku niin pirteen raikas banneri! <3 liityn kans lukijaksi

    VastaaPoista
  4. Aivan huippu blogi! Liityin lukijaksi!<3 ja kiva kun tulit takas vaikkakin uuden blogin puolella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä miten ihana kommentti, kiitos Maikki! ❤️

      Poista
  5. tää ulkoasu on tosi kiva!

    VastaaPoista
  6. Jotenki ihana toi banneri! Ja kiva ku palasit takasin ja teit uuen blogin:) sulla on muuten tosi ihanat hiukset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos ja kiitos kehuista ja ihanasta kommentista! Onpa kiva kuulla että paluu oli monen mieleen :)

      Poista
  7. oi onneks teit uuen blogin ja tosi kiva nimi :)! -jenni

    VastaaPoista
  8. Kivaa kun oot tullu takasi! :) - Matu

    VastaaPoista

Miltäs maistui? Kiitos kommentistasi. ♥