17 elokuuta 2015

HETKESSÄ ELÄJÄ

Moikka moii ♥ Tämä tyttö täällä pitkästä aikaa! Oon postannu viimeks noin puoli kuukautta sitten, joten taukoa on ollut aikamoisesti. Mulla tuli taas kerran takapakkia bloggausmotivaation suhteen eli kiinnostus postaamiseen on ollut noin pari prosenttia. Oon monta kertaa raahannu kameranki eri paikkoihin mukaan ja kerta toisensa jälkeen kameran muistikortti on näyttäny nollaa kuvaa. Ja edelleen postaaminen on sellasta kahen koneen kanssa säätämistä. Oon huomannu, että musta on tullu sellanen hetkessä eläjä, joka haluaa vain ja ainoastaan nauttia menevästä hetkestä ilman kameraa. Haluan vaan nauttia ja olla stressaamatta siitä, että pitäis saada muutamia kuvia nappastua. Saatan ottaa korkeintaan kännykällä pari otosta, mutta siihen se sitte jääki. Kavereitten kans oon yleensä suurimmaks osaks aikaa ilman kännykkääkin, joten ei kiinnosta kameraakaan ottaa esille. Asukuvia mua kiinnostais siinä määrin ottaa, että nyt taas voin panostaa pukeutumiseen, mutta kuvaajaaki on välillä aika vaikee saada.

Joten oon tehny päätöksen, että blogista tulee ns. vähän passiivisempi eli postaan vaan ja ainoastaan fiiliksen mukaan! Jos mua ei huvita postata pariin kuukauteen ollenkaan, en postaa. Jos haluan postata joka päivä, postaan joka päivä. Näin systeemistä tulee just hyvä mulle, koska en halua bloggaamista kokonaankaan lopettaa, koska tiiän että jossain vaiheessa tulisin katumapäälle. En tiiä pysyykö mun matkassa teitä lukijoita vähän verkkaisemmalla postaustahdilla, mutta pääasia on, että mä nautin. Aattelin myös, että varmaan muutenki oon hiljempaa täälä blogi maailmassa, joka tarkottaa sitä, että en enää niin paljo kommentoi blogeihin vaan silloin vaan jos aiheesta on jotai oikeesti sanottavaa. Tiiätte tutut kuitenki, että luen aina teidän postaukset!

Kerran nyt tänne tulin kirjottamaan, niin voisin vähä kuulumisia kertoilla. Mullahan on nyt lähihoitajakoulun viimeistä vuotta käytynä puolitoista viikkoa ja motivaatio vielä korkeella. Nyt tuntuu siltä että vihdoin opiskelen oikeesti sitä mikä mua kiinnostaa. Vapaa-ajalla ystävät ollu taas tosi suuressa roolissa ja kuvioihin on tullut myös innostus lenkkeilystä (joka ei toivottavasti heti lopu, kun tänne siitä mainitsen xd). Kohta alan taas pääsemään kunnolla perusarkirytmiin. Kuukauden päästä on sitte työssäoppiminen ala-asteella ja ootan innolla. Säätki on nyt pari viikkoa helliny ihanasti, vaikka ehkä hitusen myöhässä. Mutta mä nautin ♥

Hyvää viikon jatkoa ihanat ♥


8 kommenttia:

  1. mulla tää postaaminen on kans sellaista säätöä...ensin otan kuvat, siirrän läppärille, muokkaam siinä. sit siirrän piuhan kautta puhelimeen ja lataan puhelimesta blogiin ja se om h i d a s t a. mut blogin etee mitä vaan xd hah. kiva selfie ;3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kiva, tollanen säätäminen on ärsyttävää... mutta eipä auta varmaan kummallakaan xd kiitti :3

      Poista
  2. Huii ku jossai vaiheessa säikähin että oot jo lopettamassa mutta onneksi et! <3
    Ihana ku ootat jo työssäoppimista, se on varmasti huippua :)

    VastaaPoista
  3. Jotenkin osaan samaistua tohon sun fiilikseen. Oon itekkin päättäny et postaan sillon kun mulla on fiilistä siihen ja nyt mulla taas on. Mutta sun blogia ja postauksia on kiva lukee et odotan kyllä innolla taas lisää!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva ku joku osaa samaistua. Parhain kyllä tehä sillon ku oikeesti on fiilistä, niin ei tunnu pakkopullalta! Kiitos ja postauksia on tulossaki sillon tällön :)

      Poista
  4. parempi et kirjotat fiiliksen mukaan ennenku nii et väkisin alkaa vääntää jotai :) täälä kans kuvaajaongelma ku laura muuttanu pois kotoo nii ei ookkaa enää sitä vakikuvaajaa, mut pitää alkaa kouluttaa pikkusia kuvaamaan xdd jamuute itellä toi sama että ku on kavereittenkaa nii usein se puhelin jää johki laukun pohjalle -mutta toisaalta parempi että on aidosti läsnä ja nauttii ku se että eläis hetket linssin läpi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep mäki aattelin just samaa :) haha nii joo sulla on se tilanne xd niinpä, ei kavereitten seuras halua eikä jaksa olla kännykkä kädes koko ajan ja se on vaan hyvä juttu, koska kännykkää tulee muulloin räpättyä ihan liikaa!

      Poista

Miltäs maistui? Kiitos kommentistasi. ♥